Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

søndag 22. juni 2014

Scene fra et for langt ekteskap

Vi var ferdige med biffmiddagen. Eller, det vil si, jeg hadde spist en liten bit indrefilet, de andre to hadde lagt i seg enorme mengder spare ribs.

Dessert var sjokolade. Polly-sjokolade.

- Kan jeg få en bit av deg? spurte min mann.

Jeg rettet meg opp (skjøt brystene forførerisk frem, er en annen formulering) kastet på håret, blafret med vippene og sa dramatisk "Ta hva du vil!".

Han så ikke engang på meg. Blikket var stivt festet på sjokoladen.

- Bare gi meg en sjokoladebit, du, sa han.

TV'n er oppfunnet for oss.

I løpet av årene, blir jeg også mer og mer interessert i hagearbeid. Stopp meg når jeg blir interessert i frimerker, er du snill.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar