Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

mandag 4. august 2014

Treningskoden

Jeg har knekt treningskoden. Og siden vi to er bestevenner, skal du få vite det. Helt gratis. Du trenger ikke takke meg engang. Bare gi det videre. Gjør en god gjerning. Det er alt jeg ber om.

Treningskoden - altså det som skal til for at treningen skal gå som en lek - er belønning.

For meg er belønning dessverre snop, men du kan jo være heldigere enn meg der. Din belønning kan jo for eksempel være å få lov til å sove middag eller kline med kjæresten din.

*

Jeg har blitt mye bedre enn i går når det gjelder sit ups, takket være belønning. Her er ett eksempel på det:

E...

...e...

...n!
I forkant av dette hadde jeg følgende sms-utveksling med min mann:


Det er alltid lurt å takke. Husk det.

*

Nå må jeg logge av, for jeg har ikke brukt rockeringen i dag. Og det er fremdeles en halv pose marengs igjen.

Og det kan vi ikke ha noe av.

Jeg tok dette bildet i håp om at noen skulle tro jeg spiste epler, men det nytter ikke juge. Sannheten kommer alltid frem til slutt. Husk det også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar