Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

onsdag 6. august 2014

Martyrmamma

Jeg synes familieferie er helt topp. Om familien er enig, er jeg ikke helt sikker på. Det kan hende jeg har begynt å tære på dem. Ting kan tyde på det.

Yngstemann bor helst i annekset når vi er på hytta på Ringshaug. Og siden jeg akkurat i stad følte at det var litt langt å gå for å få ham i tale, ringte jeg ham. Fra stuen:

- Jeg har en kjempegod ide!

- Jaha ...

- Du kan lage muffins!

- Ikke nå.

- Jo!

- Nei, a.

- Husk at jeg er handikappet. HUSK AT JEG HAR ARMEN I FATLE!

- Greit, da.

To minutter etter ble jeg litt utålmodig.

Heldigvis kom han ganske raskt, og heldigvis hadde vi posemuffins.


Glutenfri!

Noe sier meg at jeg ikke blir respektert

Mens de sto i ovnen, sørget bikkja for å banke opp ungen for meg.

Neste gang mora di sier "Lag muffins," så gjør du det med én eneste  gang.  Ok?

OK?

Be om nåde!

Jeg river av deg huet neste gang!

Kom deg ned igjen, din kjempedigre feiging!

Du tror du er tøff. nå?

Han ga seg. Ha!

Min sistefødte holdt på å dø. Av latterkrampe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar