Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

onsdag 19. mars 2014

Skjerp deg

Hei, onsdag!

Jeg foreslår at du prøver å likne litt mer på storebroren din. Du vet; tirsdag. Han døde dessverre i det du ble født, men du kan se et bilde av ham her:

Tirsdag

Alle kan være litt sure, snø litt og være noen kalde jævler innimellom, og kanskje særlig når de er så unge og uerfarne som deg, men husk at ingen liker sånne. I alle fall ikke i dette området av byen.

Og når jeg sier det, så mener jeg ikke å antyde noe om Oslo øst og Oslo vest. Jeg er fra Telemark, og du hadde ikke blitt populær der heller. Ikke på denne tiden av året. Oppe i Nordmarka, kan du holde på sånn. Men ikke her, ok?

For alt har sin tid, ser du. Og det styret du setter i gang nå, med null grader og hvite, våte, kalde ting som faller ned fra himmelen, det er bare SÅ februar.

Både folk og vær som er sure, ser stygge ut også, forresten.

Onsdag

Ta deg sammen. Jeg vet at du kan.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar