Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

søndag 6. juli 2014

- Ta deg en bolle, Gud!

Enkelte har etterspurt en beskrivelse av gavedrysset jeg ble utsatt for da jeg hadde bursdag den 4. juli. Det vil ikke bli offentliggjort.

Jeg fikk så mye fint at Universet - eller muligens Luther? - mente jeg trengte en lærepenge, og hvis jeg begynner å skryte av det her, er jeg redd for å få et lyn i baken.

Har du sett værmeldingen? Det er veldig sannsynlig.

Ikke akkurat sånn

Lærepengen eller avlaten - hvis vi nå mener at det er Luther som står bak dette - ga meg, var en solid og avansert form for hodepine - ett hakk over migrene på skalaen - som heldigvis bare kommer et par ganger i året for min del.

Jeg og hodepinen har gått mange runder i ringen de siste 36 timene, og i en av pausene oppdaget jeg at jeg hadde endret utseende fullstendig!

Jeg var nesten akkurat lik Zoe Wanamaker da hun spilte i Harry Potter:

Jeg hadde litt mer hår og litt smalere øyne

Det var så skremmende at jeg spurte Gud om det ville hjelpe å donere det ene gavekortet til Amnesty eller noe. Gud antydet at jeg kunne prøve, men at svaret kanskje ikke ville komme før i mitt neste liv.

Jeg ba Gud ta seg en bolle. Gud foreslo at jeg skulle ta en stikkpille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar